Nieuwjaarsbrief

Liefste wereld,

Wat zijn we allen weer vrolijk, het begin van een nieuw jaar,
Willen of niet dat jaar is helemaal gaar
Jaren komen en gaan
maar de grauwe dagen blijven in ons Belgenlandje altijd bestaan

zomer of winter, Nieuwjaarsdag of niet,
dat grijs is alles wat je ziet
En laten we het niet ontkennen
ook al moeten we er vaak heel hard aan wennen
jonger worden we niet

Laten we er dus maar van genieten,
en niet verschieten,
van dingen die ons verleiden
en zo via andere wegen leiden

Hoe ver ik ook ben ik zal jullie missen,
en nooit uit mijn geheugen wissen
Ook al zijn de dagen daar minder grijs,
een lach zo wijs
Die vind ik daar niet

Ik was het bijna vergeten,
om naast al mijn depressieve kreten
ook eens positief te zijn,
want al worden we ouder toch zijn de dingen vaak fijn

Een grotere familie, een fijne lach,
Het gevoel dat alles mag
De pijn van verlies kan zwaar zijn, maar de kleine dingen
geven ons de grootste herinneringen

Ze zorgen ervoor,
dat we leven als nooit te voor
Elke dag weer
en steeds meer

Ik wens je dan ook voldoende centen,
Maar vooral veel krachtige momenten,
Het allerbeste, knuffels, kussen en wees gezond
Zo zijn mijn wensen weer eens rond

Wie niet weg is, is gezien
En welkom in 2013

simply another girl

Leave a Reply

