tik tik tik

elke second
gestaar
kksssssssssssh
balpen op papier
verlangen
bam
een map in de grond
geluk
drrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiinng
de bel
euforie

ik zie je staan
staar in je ogen
ik hoor niets meer
ik zie enkel jou
midden in die drukte
voel ik me alleen met jou

je ogen strelen mijn huid
je staart
mijn ogen kijken onwennig weg
ik giechel

je streelt mijn been
mijn hart schreeuwt
je drukt je lippen op de mijne
ik tril
je hand in mijn broek
ik voel mijn maag tekeer gaan
jij op mijn hele lijf
mijn mond gaat open
het blijft stil

 

zachtjes pluk ik aan je blaadjes
ik wil dat je opengaat
maar telkens als je ontluikt
dan knapt het steeltje af

 

woest slaan de golven het zand
droevig valt de regen neer op de stenen
verloren druppels banen hun weg naar beter
lopen, rennen
druipend
vallend
geslaan
word ik bedekt
mijn weg naar beter

Leave a Reply

